Search Blog

Jus Kekal Dara Original : Ketatkan Miss V! Montokkan Payudara!

Thursday, November 24, 2016




Assalamualaikum..


Jus Kekal Dara ..Bunyinya cliche dan biasa-biasa je..Tapi..awak tau tak jus ni memang betol-betol boleh buat awak jadi lebih HOT dari anak dara? Of coz la, selalunya mak dara yang HOT tu lagi HOT dari anak dara tau!



Serious ni! Saya takkan mengulas panjang untuk produk ni. Sebab bagi saya, ia dah lama pun HOT dan ada akak-akak yang dah amalkan bertahun pun!

Mungkin awak pun dah biasa dengar pasal kehebatan produk ni kan? Just datang sini nak survey harga atau cari-cari maklumat tambahan je kan?

Tapi bagi awak yang tak tahu lagi pasal jus meletops ni..Saya akan ceritakan sedikit sebanyak pasal Jus Kekal Dara ni! a.k.a JKD.



Apakah kandungan Jus Kekal Dara ni?


Jus Kekal Dara adalah umpama jamu yang sedap san diadun dari 25 jenis herba semulajadi seperti :

  1. Manajakani
  2. Mengkudu 
  3. Medan Wangi
  4. Jarum mas
  5. Susuk ayam
  6. Ginseng
  7. Sekecut
  8. Mengkunyit
  9. Cahaya Tulang 3
  10. Kacip Fatimah
  11. Pegaga
  12. Mempelas Hari
  13. Teja Wangi
  14. Madu
  15. Mata Pelanduk
  16. Herba Lipan Bara
  17. Susu Perawan
  18. Inai
  19. Bunga Batu
  20. Puararia Mirifica
  21. Serapat
  22. Kembali Dara
  23. Mas Cotek
  24. Mempelas Gajah
  25. Gajah Beranak

To be honest.. Lebih separuh dari list kandungan JKD ni saya tak pernah tau or tak pernah dengar pun! 

Saya bukan pakar dalam rawatan tradisional..Dan of coz saya jugak bukan doktor!

Tapi, apa yang saya tau. Ia dari bahan semulajadi (Herba), bebas dadah atau bahan berbahaya, and.. It works! 

"Alah..Dah dia jual..Cakapla benda baik-baik je."  

Ok-ok.. Apa kata kita teruskan baca dulu n then baru awak buat keputusan?


Apakah kelebihan dan fungsi Jus Kekal Dara?


Macam yang saya cakap di awal entry tadi..Jus Kekal Dara ni bukan sekadar nama. Tapi ia memang betul-betul dicipta untuk jadikan awak kekal dara walaupun dah beranak pinak!

Ia mampu membantu masaalah seperti :

  • Bantu masalah senggugut.
  • Keputihan.
  • Miss V berbau.
  • Mengetatkan miss v yang longgar. Kata nak kekal dara kan?
  • Miss V kurang mencengkam? No problem! Lepas ni awak mampu mencengkam tanpa mengemut pun!
  • Menegangkan Punggung.
  • Memontokkan Payudara.
  • Buang angin dalam badan.
  • Bantu kurangkan bintik hitam di muka.
  • Kecutkan rahim selepas bersalin.
  • Susu badan kurang? No prob! Ia juga boleh bertindak macam milk booster.
  • Bantu buang lemak.Dan berikan awak potongan yang ramping dan seksi!

Awak rasa macam mana? Cukup tak pakej dia bagi untuk kekal dara? Bukan kembali dara lepas tu kendur balik ye. Tapi kekal dara!

Macam yang saya beritahu tadi, saya dah baca dan dengar berpuluh kisah kejayaan pengamal Jus Kekal Dara original ini..

Eh, ada ke saya beritahu tadi? Ke kat dalam entry lain eh? Ah, lupakan jelah!

Apa kata jom kita tengok testimoni Jus Kekal Dara ni, ok?




Jus Kekal Dara Testimoni Milk booster

Jus Kekal Dara Testimoni kulit cerah

Jus Kekal Dara Testimoni ibu menyusu

Jus Kekal Dara Testimoni payudara gebu

Jus Kekal Dara Testimoni 1

Jus Kekal Dara Testimoni 2

Jus Kekal Dara Testimoni 3



Nampak tak? Dah beranak pinak pun masih menggoda dan menyengat tu!! Awak pilih perawan ke janda?

Oh ya! Sebelum saya lupa.. JKD ni didatangkan dengan Sabun 7 Bunga.

Ia dinamakan sabun 7 bunga kerana ia di rumus khas dari 7 jenis bunga.

Yang mana ia membantu mempercepatkan lagi proses menjadikan awak kekal dara dari luar. Ia boleh digunakan seperti sabun biasa pada muka atau badan.




Berapakah harga Jus Kekal Dara + Free Sabun 7 Bunga?


Harga hanya Rm60 sm dan Rm65 ss (330 ml) 2-3 minggu penggunaan.


《FREE Postage》


Macam mana cara makan Jus Kekal Dara ni?


Makan pagi sebelum sarapan 1 sudu, dan malam sebelum tido 1 sudu.



Macam mana cara nak beli Jus Kekal Dara yang original?


Awak klik je kat butang beli kat bawah. Dan ikut step mudah yang saya berikan. 

Gud luck kembali dara dan kekal sebagai mak dara meletopss!!


P\S : Like Lets Jelita di Facebook : https://facebook.com/LetsJelita/

beli jus kekal dara






No comments:

Post a Comment