Search Blog

Oli Candy Fattah Amin : Lebih Power, Lebih Comel Dari Biasa!

Saturday, July 22, 2017



Oli Candy Versi Fattah Amin : Bersinar sepanjang hari!


Nak tak kalau awak boleh keluar ke mana-mana walaupun tanpa makeup? 

Tapi yang peliknya, walaupun tak makeup. Tetap banyak je mata yang memerhati dan terpukau dengan kegojesan awak? 

Ya tau, perkataan tu bunyi pelik. Tapi saya tak jumpa ayat lain yang lebih tepat untuk menafsirkan betapa cantik dan comelnya awak lepas mengamalkan Oli Candy Fattah Amin ni.

Dengan daun Zaitun sebagai bahan utamanya. Oli Candy Fattah Amin bukan sahaja mencantik dan menggojeskan kulit. Ia juga mampu memberikan tenaga, membuang toksin dalam badan, melancarkan peredaran darah, meningkatkan metabolisma, juga memelihara kulit awak dari sinar uv.

Jujurla saya nak cerita, saya juga adalah bekas pengguna Oli Candy. Saya dah tak gunakan lagi sekarang. Sebab apa? Sebab saya dah fedup!

Fedup sangat sebab saya mula kerap jadi perhatian di tempat kerja, mahupun di kawasan sekitar tempat tinggal. Dah macam artis pulak rasanya! Fuhh.

Setiap hari ada je yang menegur. Ada yang tegur tanya makan produk apa, ada yang nak berkawan, dan of coz ramai jugak yang cuba nasib mengorat.

Saya tak kisah awak nak percaya atau tak. Saya cerita benda betul ni tau. Ni pengalaman saya sendiri.

Ok, apa kata sekarang awak dengar pulak apa kata pengguna yang dah cuba sendiri Oli Candy Fattah Amin ni?


Testimoni Oli Candy Fattah Amin.


testimoni oli candy fattah amin, parut hilang

testimoni oli candy fattah amin, jerawat kecut

testimoni oli candy fattah amin, parut jerawat batu hilang

testimoni oli candy fattah amin, tona kulit sekata

testimoni oli candy fattah amin, lelaki semakin hensem

testimoni oli candy fattah amin, tak hitam berjemur

testimoni oli candy fattah amin, muka semakin cantik



Pantang larang Oli Candy Fattah Amin.


Saya tak pasti tentang betul ke kopi membuatkan produk ni tak berkesan. Sebab saya ni hantu kopi.

Rasa tak bernyawa kalau pagi tak minum kopi. Setakat ni berkesan elok je. Maybe lain orang lain

 Seeloknya awak elakkan semua pantang di bawah ni.

 Caffein. (Kopi,  Teh, Air Bergas)



Cara Pengambilan Oli Candy Fattah Amin.


1 biji sehari pun dah ok.

Nak lagi power? Ambil 2 biji sehari, pagi dan malam.

Saya ambil 2 sehari.



Harga Oli Candy Fattah Amin Original.


Hanya Rm50 Sm (1 botol) 30 biji
             Rm55 Ss

Hanya Rm90 Sm (2 botol) Jimat Rm10!
             Rm95 Ss

Hanya Rm126 Sm (3 botol) Jimat Rm24!
             Rm131 Ss

Hanya Rm160 Sm (4 botol) Jimat Rm40!
             Rm165 Ss


《FREE Postage!》


Cara Beli Oli Candy Fattah Amin.


Klik pada butang BELI SEKARANG di bawah.



No comments:

Post a Comment